سورتینگ حبوبات لیزری و سورت لوبیا قرمز با دستگاه شرکت سورتینگ سورت مستر سال 1403 تلفن تماس 09113144197

مهدی ساعدی

24 فروردین 1403

فیلم سورت لوبیا قرمز توسط سورتر شرکت سورتینگ حبوبات لیزری سورت مستر .

جهت مشاوره و تماس Tel:09113144197

در فیلم موجود سورت لوبیا قرمز با دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری و لوبیا قرمز سورت شده و ضایعات سورت لوبیا قرمز به نمایش در آمده است. سورت لوبیا قرمز در این فیلم توسط دستگاه شرکت سورتینگ حبوبات لیزری برند سورت مستر و به روش سورت آبشاری رنگی انجام شده است.

فیلم سورت لپه سورتینگ حبوبات ۳ کانال شرکت سورتینگ سورت مستر . 🎬

فیلم سورت لوبیا چشم بلبلی توسط سورتینگ حبوبات لیزری شرکت سورتینگ سورت مستر . 🎬

قیمت و انواع سورتینگ حبوبات لیزری .

نحوه سورت حبوبات در سورتینگ حبوبات لیزری شرکت سورت مستر .

سرعت سورت لوبیا قرمز در انواع دستگاه های سورتینگ حبوبات لیزری چگونه است ؟

در این فیلم سرعت بالای دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری در سورت لوبیا قرمز به نمایش گذاشته شده است.

سورت در سورتینگ حبوبات لیزری به ازای هر کانال تا 500 کیلو در ساعت می رسد.

تعداد کانال شرکت سورتینگ سورت مستر از 1 کانال تا 10 کانال می باشد.

سورت لوبیا قرمز در سورتینگ حبوبات لیزری چطور انجام می شود؟

دوربین های پیشرفته و سرعت بالای توشیبای ژاپن بکار گرفته شده در دستگاه های شرکت سورتینگ حبوبات لیزری برند شرکت سورتینگ سورت مستر با سرعت بسیار بالا و با تکیه بر هوش مصنوعی پیشرفته بکار گرفته در سورتینگ حبوبات لیزری سورت مستر همانند چشم انسان هر گونه ضایعات خرابی ناقصی و لکه را در لوبیا قرمز تشخیص داده و توسط اجکتورها به بیرون شوت می نمایند.

نقش شرکت سورتینگ سورت مستر در صنعت سورت حبوبات کشور در طی دو دهه ؟

شرکت سورتینگ سورت مستر با دو دهه فعالیت و واردات انواع سورتینگ بالاخص دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری سورت مستر و با تضمین 10 ساله خدمات پس از فروش و بیشترین ضمانت افتخار همراهی شما را در مراحل کسب و کارتان دارد.

سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز چگونه سورت می کند؟

سورت بر اساس رنگ و شکل و اندازه انجام می شود.

سورتینگ حبوبات لیزری آبشاری محصولاتی چون لپه ، عدس ، نخود ، انواع لوبیا ، سویا ، تخم گشنیز و هر نوع دانه در این رنج رنگ و اندازه را با دقت بسیار و سرعت بالا سورت می کند.

سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز و مراحل سورت لوبیا چگونه است ؟

1. ورود بار به دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز آبشاری

ابتدا بار ورودی داخل قیف بالای دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز ریخته شده توسط ویبره های تعبیه شده با سرعتی که ما توسط نرم افزار یا ریموت کنترل تنظیم می کنیم وارد ورودی سینی های آبشاری دستگاه می شود تا با سرعت و فاصله یکنواختی در معرض دید دوربین های دستگاه قرار گیرد.

2. دوربین دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز

سپس سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز برند سورت مستر حبوبات را با دوربین های پیشرفته توشیبا ( مجهز به لنز های اصل نیکن ) رصد می نماید. تعداد عکس ها در هر ثانیه گاهی به 300 تا 800 عکس هم می رسد.

3. تحلیل اطلاعات توسط پرسسور سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز

در مرحله بعد دوربین سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز برند سورت مستر عکس حبوبات گرفته شده از زوایای مختلف را به پرسسور الترا تایوان نصب شده بر هر کانال سورتینگ سورت مستر انتقال می دهد.

4. سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز و نقش اجکتور

پرسسور در سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز برند سورت مستر سپس دستور جور کردن یا جدا کردن ضایعات لپه را به اجکتورها می دهد.

اجکتور در سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز یا سورتینگ حبوبات رنگی نقش بسیار مهمی داشته و تقریبا کیفیت سورتینگ حبوبات لیزری را کیفیت اجکتور تایین می کند.

اجکتور ضایعات رصد شده توسط دوربین سورتینگ حبوبات لیزری لوبیا قرمز ( انتخاب شده توسط برنامه هوش مصنوعی سورتینگ سورت مستر ) را به بخش ضایعات یا جور کن شوت می کند.

برند سورتینگ سورت مستر با افتخار دو دهه فعالیت در زمینه سورتینگ و واردات بیش از ۱۱ برند آلمانی چینی کره ای ژاپنی و بلژیکی و برندهای AMD ، انی سورت ، nage ' میر Meyer و سورت مستر همگام با تکنلوژی سورتینگ روز دنیا ضامن کیفیت بوده و تیم خدمات پس از فروش sort master با نصب راه اندازی و خدمات به انواع برند های سورتکس در کشور پیشرو در خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

توسط

صدریکس
تماس با واحد فروش