سورتینگ حبوبات لیزری آبشاری فیلم نحوه عملکرد و قیمت در سال 1403

مهدی ساعدی

12 فروردین 1403
سورتینگ حبوبات لیزری آبشاری فیلم نحوه عملکرد و قیمت در سال 1403

09113144197 ساعدی : نحوه عملکرد و مراحل دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری آبشاری از لحضه ورود بار تا مرحله سورت کامل .

سورتینگ حبوبات لیزری چه محصولاتی را بر چه اساسی سورت می کند؟

سورت بر اساس رنگ و شکل و اندازه انجام می شود.

سورتینگ حبوبات لیزری آبشاری محصولاتی چون لپه ، عدس ، نخود ، انواع لوبیا ، سویا ، تخم گشنیز و هر نوع دانه در این رنج رنگ و اندازه را با دقت بسیار و سرعت بالا سورت می کند.

تماس جهت مشاوره و قیمت Tel:09113144197 

سورتینگ حبوبات لیزری و مراحل سورت :

1_ دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری آبشاری و مرحله ورود بار

ابتدا بار ورودی داخل قیف بالای دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری ریخته شده توسط ویبره های تعبیه شده با سرعتی که ما توسط نرم افزار یا ریموت کنترل تنظیم می کنیم وارد ورودی سینی های آبشاری دستگاه می شود تا با سرعت و فاصله یکنواختی در معرض دید دوربین های دستگاه قرار گیرد.

2_ دستگاه سورتینگ حبوبات لیزری و نقش دوربین

سپس سورتینگ حبوبات لیزری برند سورت مستر حبوبات را با دوربین های پیشرفته توشیبا ( مجهز به لنز های اصل نیکن ) رصد می نماید. تعداد عکس ها در هر ثانیه گاهی به 300 تا 800 عکس هم می رسد.

3_ سورتینگ حبوبات لیزری و تحلیل اطلاعات توسط پرسسور  

در مرحله بعد دوربین سورتینگ حبوبات لیزری برند سورت مستر عکس حبوبات گرفته شده از زوایای مختلف را به پرسسور الترا تایوان نصب شده بر هر کانال سورتینگ سورت مستر انتقال می دهد.

4_ سورتینگ حبوبات لیزری و نقش اجکتور 

پرسسور در سورتینگ حبوبات لیزری برند سورت مستر سپس دستور جور کردن یا جدا کردن ضایعات لپه را به اجکتورها می دهد.

اجکتور در سورتینگ حبوبات لیزری یا سورتینگ حبوبات رنگی نقش بسیار مهمی داشته و تقریبا کیفیت سورتینگ حبوبات لیزری را کیفیت اجکتور تایین می کند.اجکتور ضایعات رصد شده توسط دوربین سورتینگ حبوبات لیزری ( انتخاب شده توسط برنامه هوش مصنوعی سورتینگ سورت مستر ) را به بخش ضایعات یا جور کن شوت می کند. 

برند سورتینگ سورت مستر با افتخار دو دهه فعالیت در زمینه سورتینگ و واردات بیش از ۱۱ برند آلمانی چینی کره ای ژاپنی و بلژیکی و برندهای AMD ، انی سورت ، nage ' میر Meyer و سورت مستر همگام با تکنلوژی سورتینگ روز دنیا ضامن کیفیت بوده و تیم خدمات پس از فروش sort master با نصب راه اندازی ، خدمات به بیش از ۷۰۰ دستگاه سورت با برند های مختلف در کشور پیشرو در خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده.

دیدگاه خود را بنویسید

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید!
دیدگاه شما با موفقیت ارسال شد. پس از تایید توسط مدیریت فروشگاه دیدگاه شما در لیست دیدگاه های این مطلب نمایش داده خواهد شد.

توسط

صدریکس
تماس با واحد فروش